Tweede maand - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Rein Hettema - WaarBenJij.nu Tweede maand - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Rein Hettema - WaarBenJij.nu

Tweede maand

Blijf op de hoogte en volg Rein

26 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Clermont

Hallo allemaal,

Dit is al mijn tweede maand in de US. Het is hier erg gezellig. De tijd gaat hier zo snel. Het spijt me dat deze blog zo laat is maar de eerste periode is net afgelopen en ik moest nog een paar dingen afmaken.

Afgelopen week was homecoming week het was heel leuk en grappig om mee te maken.
Maandag was Disney day. Een hoop mensen kwamen verkleed naar school dus dat zag er wel grappig uit.
Op dinsdag was het thema tropical day. Er waren een hoop alowah shirts en geweven hoeden.
Op woensdag was het way back day. De costumes die er op woensdag waren veel meer gevarieerd dan die van de andere dagen. Er waren holbewoners en een paar uit de renaissance, de meeste waren uit de 1950 tot 1980.
Donderdag was spirit day. dit is een hele bizarre dag. Er is veel verf en glitters. Bijna iedereen heeft de kleuren van de school aan.
Het blijft een event van school dus niet iedereen doet mee. ik heb zelf ook niet echt mijn best gedaan, maar het was wel leuk om de andere te zien.
Vrijdag was ik vrij dus dat was wel lekker
Zaterdag had ik homecoming dance. Het was erg leuk om mee te maken en heel anders dan het gala wat ik thuis heb mee gemaakt. Wat ik heel grappig vond, als er een nummer op komt dat iedereen kent rent iedereen naar de dansvloer en doet iedereen precies dezelfde dans. Toen het feest gezellig begon te worden gingen de lichten weer aan omdat het al 11 uur was.

Deze maand heb ik ook worstelen geprobeerd en het is heel leuk, het ook heel moeilijk en zwaar omdat er echt veel techniek achter zit en je gebruikt iedere spier in je lichaam. Zo voelt het in ieder geval de volgende dag.

Verder gaat tot nu toe gaat alles goed en heb ik het erg naar mijn zin. Ik denk dat ik nog 8 leuke maanden te gaan heb.

Heel veel groetjes,
Rein Hettema

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clermont

tussenjaar Amerika 2015 -2016

high school jaar in Amerika

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2015

Tweede maand

17 September 2015

Eerste maand

17 September 2015

Eerste maand
Rein

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 695
Totaal aantal bezoekers 1961

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 03 Juni 2016

tussenjaar Amerika 2015 -2016

Landen bezocht: